Se upp för nötter

(null)
Både T. och jag är lediga på fredagar vilket är hur härligt som helst. Det brukar ändå tyvärr betyda att den där kända fredagströttheten kommer en kväll tidigare. Men det får vi ta.
Till kvällens serietittande (vad det nu blir) har inköpts en påse jordnötter. Gissa vår förvåning när det står: Kan innehålla spår av nötter. Jag är tacksam om påsen innehåller jordnötter men förstår förstås att man varnar för andra sorters nötter. 
Så lite kul var väl varningen ändå eller är det bara jag som är trött i huvudet?
(null)
Kanske har jag inandats för mycket såpa och fönsterputsmedel under mitt långa städpass hemma idag. Har jag blivit mer snurrig än vanligt?
Nu luktar det i alla fall gott här och köksgolvet går det nästan att spegla sig i. 
Imorgon blir det sovmorgon..............
 
 
 

Kommentera inlägget här :