Grattis åt alla håll

 Så himla skönt vädret har varit idag och dessutom var jag ledig från jobbet. Jag kunde arbeta hemifrån och därför planerade jag min dag så jag kunde njuta under dagen och arbeta under kvällen. Var utomhus när det var 10 grader varmt och solsken. Städade bland kvistar och blad. Förberedde gamla krukor för nyplantering och röjde lite i växthuset. Bilden ovan tog jag där. Krokusarna blommar ute i rabatterna också men de var väldigt fina i växthuset och där hade även nyckelpigorna vaknat.

Idag fyller en av mina söner 28 år därför får han ett grattis av mig. Stor kram på dig. Äldsta dottern får ett grattis till det nya jobbet som hon fick idag. Minstingen får ett grattis till sin praktikplats han är på nu och dottern i Småland får ett grattis för att hon är så bra. Jag är en stolt mor till alla fyra barnen och de är mina största ögonstenar.


Bilden har några år på nacken men den gör dem verkligen rättvisa som sjungande barn på fest.




 

Kommentera inlägget här :