Vi rockar loss

Så himla kul det är!
Fingrarna snubblar över hastigheten som tonerna ska fram i och timmarna försvinner lika fort. Men vi har kul.
För en vecka sedan köptes ett Rockband-spel. Trumset, gitarr och mikrofon med tillhörande spel till Xbox360. Nu sitter vi med tvn som skärm framför oss och lirar med, spelandes och sjungandes. Det är vad jag alltid har sagt,  eller var det Lill Lindfors som sjöng det. Musik ska byggas utav glädje! Rocklåtar från 60-talet till nutid ljuder i vårt hus. Det går nästan inte att ha roligare. Mitt favoritinstrument blev snabbt basgitarren och snart är jag redo att stå på en scen och visa mina fingerfärdigheter. Nja så är det kanske inte men i fantasin skulle jag kunna det. Rockband är liksom Guitar Hero ett  lyckat  spel som kan användas för en till flera spelare och över flera åldrar. Toppen!

Kommentarer :

#1: eas

We will rock you, rock you! Rock you! Vi får ta en turnering i Guitar Hero hos mig en dag :o)

skriven
#2: Linda

Haha... Jag kan riktigt se det framför mig! Låter kul.

skriven

Kommentera inlägget här :