Blir så glad....

 
 
..när mina recept används. 
Jag har en receptsida på Kokaihop.se och även där heter jag Skrivis. Strax under hundra recept har jag lagt upp på min sida där, men inte lika ofta numera då jag använder den här bloggen i första hand till mina recept. När någon satt betyg eller lagat och tagit en egen bild på en av mina rätter får jag ett mail om det. Då blir jag glad eftersom en sådan respons gör att det blir extra kul att dela med sig av recept. Idag fick jag veta att mina cookies och chokladbollar provbakats. Vilka gottegrisar en del av oss är ibland!
Vill du också se vilka kakor som jag syftar på?
 
 
 
Cookies och chokladbollar på mitt sätt.
 
 Här en annan god kaka att testa - Manges kakor
 
Passar på att ge ett lite mattips när jag ändå är här.
Om en stuvning ska göras lite godare och smakrikare kan man smälta ner en halv ask smaksatt mjukost i den. Igår hade vi en en stuvning med broccoli och andra grönsaker och då passade jag på att smyga ner örtkryddad ost. Till stuvningen serverades bl.a. stekt  halloumi. Mycket gott, men kanske i saltaste laget och nu förstår jag varför jag varit så törstig idag.
 
 
 
Taggar: Manges kakor, cookies;

Kommentarer :

#1: Rebecca&Mathias

Mums vad gott det såg ut! :) Ha en fortsatt fin Onsdags kväll! :)

Svar: Tack!
Skrivis

skriven

Kommentera inlägget här :