En vanlig lördag

Välbehövlig sovmorgon, frukost med nybakat bakeoffbröd. Besök av son och barnbarn. Bus med klossar och bollar på golvet. Några timmars datorknåpande med uppdateringar på jobbets hemsida. Hinner ju inte med det på min arbetstid. :(

Köksjobbet idag resulterade i en spenatpaj, många bakade linfröbullar, vegetariska- och köttbiffar. 

Kvällsskiftet i soffan ledde till inte mindre än tre avsnitt på två av de serier jag ser. Bra med dvd- boxar så kan jag sträcktitta eller helt enkelt bara titta när jag själv vill. Idag blev det serierna: Boardwalk Empire och ett avsnitt av Game of Thrones. Två helt skilda berättelser men båda lika otroligt bra som gör att det är svårt att låta bli att se mer och mer.

Ja just det, ett glas whisky och en 50 gram mörk ckoklad får jag inte glömma. :)




Kommentera inlägget här :